



- Over BvG
- …
- Over BvG



- Over BvG
- …
- Over BvG

Essentiële gespreksvaardigheden
De meest effectieve gesprekstechnieken van dit moment.
Bureau van Groen wordt door het hele land vanuit diverse organisaties gevraagd om professionals op te leiden in de meest effectieve gespreksvaardigheden van dit moment. We noemen deze trainingen de essentiële gesprekstechnieken voor een ieder die in de zorg-, hulp-, dienst-verlening en/of het onderwijs zit. Met deze essentiële gesprekstechnieken in uw rugzak kunt u nagenoeg ieder gesprek effectief voeren. Zonder deze gesprekstechnieken bent u minder effectief en zijn gesprekken tevens lastiger voor uzelf.
Wilt u (of wilt u dat uw medewerkers) effectief en vitaal blijven, zorg dan dat zij de essentiële gesprekstechnieken in hun repertoire hebben.
Wij zijn CRKBO-gecertificeerd. Dit is een kwaliteitskeurmerk waardoor wij onze trainingen BTW vrij mogen aanbieden. Veel van onze trainingen zijn geregistreerd bij verschillende beroepsregisters. Onze trainers zijn professionals die naast hun expertise in trainen, coachen en adviseren tevens zelf ruime ervaring hebben in de zorg-, hulp-, dienst- verlening en/of onderwijs. Op deze wijze kunnen wij nagenoeg al uw opleidingsvragen beantwoorden. Van één dagdeel tot volledige opleidingsplannen.
Afhankelijk van uw vraag, bieden wij een bestaand programma of ontwerpen wij trainingen op maat.
Aanbod trainingen essentiële gesprekstechnieken
Voor iedere professional in het sociale domein en onderwijs het is van belang het fundament van gesprekvoering eigen te maken. Wij noemen dit fundament: essentiële gespreksvaardigheden.
Basistraining effectieve gespreksvoering
De basistraining effectieve gespreksvoering. betreft een maatwerktraining: de effectieve gespreksvaardigheden voor uw professie in 1 training.
De inhoud, duur en leeruitkomsten stemmen we af op uw werksoort en de benodigde compenties.
Motiverende gespreksvoering
Motiverende gespreksvoering is een zeer effectieve methode om tot een effectieve werkrelatie te komen en mensen verder te helpen. Leer werken met behoudtaal, verandertaal en ambivalentie, zodat de ander helpt stappen te zetten.
Oplossingsgerichte gespreksvoering
Oplossingsgerichte gespreksvoering helpt professionals om de ander tot een oplossing te laten komen. Niet jij, maar de ander dient te leren problemen op te lossen. Vergroot zeldredzaamheid door middel van oplossingsgericht werken!
Geweldloze communicatie
Geweldloze communicatie wordt ook wel verbindende communicatie genoemd. In deze training leert u op welke niveaus er gecommuniceerd wordt en hoe je herkent dat er sprake is van emotie voortkomend uit onvervulde behoeften. Als u wilt werken vanuit verbinding i.pv. strijd is geweldloze communicatie de oplossing.
Omgaan met weerstand en agressie
Weerstand en agressie komt veel voor in het social domein en onderwijs. Bureau van Groen biedt veilige trainingen in het leren omgaan met dit onveilig gedrag.
Omgaan met weerstand en agressie en een noodzakelijke vaardigheid voor iedereen met klanten, cliënten, mensen werkt.
Slecht nieuws goed gebracht
Slecht nieuws brengen is voor veel profesionals een onderdeel van hun werk. Het is dan ook van groot belang om dit op een respectvolle en effectieve wijze te kunnen doen.
In onze training slecht nieuws goed bebracht, leer je via welke stappen slecht nieuws brengen verloopt en hoe je de emotionele reactie van de ander effectief opvangt.
Wij vertellen u graag meer!
Bel of mail ons voor een vrijblijvende kennismaking.
Bureau van Groen
Willem Kuijperstraat 17
2584 XT Scheveningen
Contact
+316 18511810
info@
© 2022